.

.

WELCOME!

WELCOME!

My followers:


8/26/2010

A new poem for you!


Never Have I Fallen

Your lips speak soft sweetness
Your touch a cool caress
I am lost in your magic
My heart beats within your chest

I think of you each morning
And dream of you each night
I think of your arms being around me
And cannot express my delight

Never have I fallen
But I am quickly on my way
You hold a heart in your hands
That has never before been given away

- Rex A. Williams –

Tradução:


Never Have I Fallen

Seus lábios macios expressam doçura
Seu toque em uma fria carícia
Estou perdido na sua magia
Meu coração bate dentro do seu peito

Penso em ti cada manhã
E sonho com você a cada noite
Eu penso em seus braços em torno de mim
E não pode expressar a minha felicidade

Nunca aconteceu isso antes
Mas estou no meu caminho
Você espera um coração em tuas mãos
Isso nunca foi jogado fora antes.

Nenhum comentário:

Related Posts with Thumbnails

Click in the image and...

I love English...

I love English...
...and blogs!